postuar nga keshilla 699 days me parë (nga keshilla.net
Një studim i ri amerikan ka treguar se ekziston lidhje e drejtpërdrejtë në mes të acideve omega-3 dhe të mbajturit mend, respektivisht ndryshimeve funksionale të regjionet e trurit përgjegjëse për kujtesën.Studimi i zhvilluar në Universitetin e Cincinnatit ka përfshirë tridhjetë fëmijë të shëndetshëm të moshës nga 8 deri në 10 vjet, të cilët çdo ditë [...]