3
vota
postuar nga keshilla 733 days me parë (nga keshilla.net
{STORIES.story_title}
Studimet e reja të shkencëtarëve spanjoll të Universitetit Complutense në Madrid, kanë zbuluar se përbërësit e kakaos kanë efekt të fuqishëm antihipertenziv. Gatë 17 javëve sa ka zgjatur studimi, pas konsumimit të përditshëm të 0.75 gramëve të përbërësve të tretshëm të kakaos, vlerat e tensionit sistolik kanë rënë për 10-15 mmHg. Ky ekstrakt i pasur me antioksidues dhe polifenole është tre



komente


Shtoni komentin tuaj
Ju lutemi Kyçu ose Krijo llogari për të komentuar

Shto artikull

Krijo web faqe falas

Barcaleta  |

Edelsteine  |

Eheringe  

Mbreti i Tregut  |

Trauringe Online 

Proletari  |

Artikelverzeichnisse

 



Per ne | Shtoni Butonin Kapsit | Shtoni Butonin e Votimit
copyright 2008-2009 KAPSIT.COM - Lajmet e fundit shqip nga Shqiperia, Kosova, Maqedonia, Ekonomia, Sporti, ShowBizi, Mjekesia, etj.